John Street
Mass Media, Politics and Democracy
Second Edition
Buch
This widely used and popular text provides a broad-ranging analysis of the relationship between the media and politics. Revised and updated throughout, this second edition includes coverage of the mediatization of politics; of E-politics and governance; of the impact of 'reality TV'; and of issues raised by the reporting of war in Iraq.
CHF 64.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-4039-4734-5
- EAN: 9781403947345
- Produktnummer: 2210857
- Verlag: Macmillan Education UK
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 400 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D2.1 cm 502 g
- Auflage: 2nd ed. 2010
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 502
Über den Autor
JOHN STREET is Professor of Politics, University of East Anglia, UK.
44 weitere Werke von John Street:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.