Produktbild
John Allen (Hrsg.) Hendricks

Communicator-in-Chief

How Barack Obama Used New Media Technology to Win the White House

Ebook (EPUB Format)

Communicator-in-Chief: How Barack Obama Used New Media Technology to Win the White House examines the fascinating and precedent-setting role new media technologies and the Internet played in the 2008 presidential campaign that allowed for the historic election of the nation's first African American president. It was the first presidential campaign in which the Internet, the electorate, and political campaign strategies for the White House successfully converged to propel a candidate to the highest elected office in the nation. The contributors to this volume masterfully demonstrate how the Internet is to President Barack Obama what television… Mehr

CHF 53.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Denton, Robert E. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7391-4107-6
  • EAN: 9780739141076
  • Produktnummer: 22409290
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 188 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 444 KB

Über den Autor


Edited by John Allen Hendricks and Robert E. Denton Jr. - Contributions by Jody C Baumgartner; Jenn Burleson Ma...

13 weitere Werke von John Allen (Hrsg.) Hendricks:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.