Produktbild
William B. Martin

Providing Quality Service

Buch

For courses in hospitality service.Confronting the challenge of delivering quality service, this complete guide to success for existing or potential hospitality service providers outlines a comprehensive quality customer service action plan for the full spectrum of service provider roles. The text provides principles, methods, and skills, as well as application interaction exercises to help hospitality operations providers achieve their quality service goals.

CHF 74.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-13-096745-9
  • EAN: 9780130967459
  • Produktnummer: 1496346
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 167 S.
  • Masse: 390 g
  • Gewicht: 390

2 weitere Werke von William B. Martin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.