Produktbild
John D. Ramage

Twentieth-century American Success Rhetoric

How to Construct a Suitable Self

Buch

Self-help authors like Tom Peters and Stephen Covey, who have dominated best-seller lists over the last two decades, have exercised increasing influence on political, governmental, and educational organizations. By contrast, the topic of American success books--texts that promise to help readers succeed by retrofitting their identity to meet workplace demands--has been ignored by scholars since the 1980s. John Ramage challenges the neglect of this hugely popular literature and revives a once-lively conversation among eminent critics about the social phenomenon represented in the work of Bruce Barton, Dale Carnegie, and Norman Vincent Peale, a… Mehr

CHF 35.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8093-2616-7
  • EAN: 9780809326167
  • Produktnummer: 1469545
  • Verlag: Southern Illinois University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 490 g
  • Auflage: 3 Revised edition
  • Gewicht: 490
  • Sonstiges: Undergraduate

4 weitere Werke von John D. Ramage:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.