Produktbild
Paul (Hrsg.) Hebinck

Rural Development and the Construction of New Markets

Ebook (PDF Format)

This book focuses on empirical experiences related to market development, and specifically new markets with structurally different characteristics than mainstream markets. Europe, Brazil, China and the rather robust and complex African experiences are covered to provide a rich multidisciplinary and multi-level analysis of the dynamics of newly emerging markets. Rural Development and the Construction of New Markets analyses newly constructed markets as nested markets. Although they are specific market segments that are nested in the wider commodity markets for food, they have a different nature, different dynamics, a different redistribution o… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Schneider, Sergio (Hrsg.) / Ploeg, Jan Douwe van der (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-75377-3
  • EAN: 9781317753773
  • Produktnummer: 17045228
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 228 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'722 KB
  • Abbildungen: 21 schwarz-weiße Abbildungen, 2 schwarz-weiße Fotos, 19 schwarz-weiße Zeichnungen, 4 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Paul Hebinck is Associate Professor Wageningen University, The Netherlands; Adjunct Professor University of Forth Hare, Faculty of Agriculture and Science, Alice, South Africa.Jan Douwe van der Ploeg is Professor of Transition Studies at Wageningen University, The Netherlands, and Adjunct Professor of Rural Sociology at China Agricultural University in Beijing, China. Sergio Schneider is Professor of Rural Sociology and Development Studies at the Federal University of Rio Grande do Sul (UFRGS), Porto Alegre, Brazil.

6 weitere Werke von Paul (Hrsg.) Hebinck:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.