Produktbild
Karen (Hrsg.) Littleton

Educational Dialogues

Understanding and Promoting Productive interaction

Ebook (EPUB Format)

Educational Dialogues provides a clear, accessible and well-illustrated case for the importance of dialogue and its significance for learning and teaching. The contributors characterise the nature of productive dialogues, to specify the conditions and pedagogic contexts within which such dialogues can most effectively be resourced and promoted.Drawing upon a broad range of theoretical perspectives, this collection examines:theoretical frameworks for understanding teaching and learning dialogues teacher-student and student-student interaction in the curricular contexts of mathematics, literacy, science, ICT and philosophy the social contexts s… Mehr

CHF 49.65

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Howe, Christine (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-18838-2
  • EAN: 9781135188382
  • Produktnummer: 18424908
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 368 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'274 KB
  • Abbildungen: 22 schwarz-weiße Zeichnungen, 3 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Karen Littleton is Professor of Psychology in Education at the University of Jyväskylä, Finland. Christine Howe is Professor of Education at the University of Cambridge, UK.

17 weitere Werke von Karen (Hrsg.) Littleton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.