Produktbild
Joseph Rene (Hrsg.) Corbeil

Microlearning in the Digital Age

The Design and Delivery of Learning in Snippets

Ebook (PDF Format)

Microlearning in the Digital Age explores the design and implementation of bite-sized learning and training in technology-enabled environments. Grounded in research-based best practices and a robust, eight-dimensional framework, this book applies the latest developments in mobile learning, social media, and instructional/multimedia design to one of today's most innovative and accessible content delivery systems. Featuring experts from higher education, information technology, digital gaming, corporate, and other contexts, this comprehensive guide will prepare graduate students, researchers, and professionals of instructional design, e-learnin… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Khan, Badrul H. (Hrsg.) / Corbeil, Maria Elena (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-038046-0
  • EAN: 9781000380460
  • Produktnummer: 35174002
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Plattform: PDF
  • Abbildungen: 27 schwarz-weiße Abbildungen, 23 schwarz-weiße Fotos, 4 schwarz-weiße Zeichnungen, 11 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Joseph Rene Corbeil is Professor of Educational Technology at The University of Texas Rio Grande Valley, USA.Badrul H. Khan is Founder of McWeadon Education, a professional development institution. An e-learning and instructional design consultant, he previously served as Founding Director of the Educational Technology Leadership (ETL) graduate cohort program at The George Washington University, USA.Maria Elena Corbeil is Professor of Educational Technology at The University of Texas Rio Grande Valley, USA.

7 weitere Werke von Joseph Rene (Hrsg.) Corbeil:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.