Produktbild
Sebastian Theis

Attracting High Quality Human Capital by the Value of a Company Brand

Buch

Bachelor Thesis from the year 2010 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,6, University of Applied Sciences Essen, language: English, abstract: It is indisputable that brands influence operating results as well as the reputation of a firm. Some statements even consider a brand as one of the most valuable assets of a company. The relation between the brand and the consumer can be considered as a pact. The customer is loyal and trustful while the brand guarantees a consistent quality and pricing. What is questionable is whether a brand has the same effect on current and potential employees. Hen… Mehr

CHF 36.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-66431-3
  • EAN: 9783640664313
  • Produktnummer: 8167709
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 108 S.
  • Masse: H20.9 cm x B14.7 cm x D1.5 cm 165 g
  • Auflage: 3. Auflage
  • Gewicht: 165

3 weitere Werke von Sebastian Theis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.