Produktbild
Frances Brassington

Essentials of Marketing with MyMarketingLab

Buch

This package contains Brassington, Essentials Of Marketing 3e and access to MyMarketingLab. Important information for students:You need both an access code and a course ID to access MyMarketingLab. Ask your lecturer before purchasing a MyLab product as you will need a course ID from them before you can gain access to the system. The eagerly awaited third edition of Brassington and Petitt's innovative and creative Essentials of Marketing is a concise, no-nonsense book, designed to contain all the essential information that students need to understand when taking a short introductory course. Like Principles of Marketing, this essentials text br… Mehr

CHF 80.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pettitt, Stephen
  • ISBN: 978-0-273-72772-9
  • EAN: 9780273727729
  • Produktnummer: 13386589
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Masse: 1'170 g
  • Auflage: 3. A.
  • Abbildungen: Buch; Access Card für Digitales Produkt; Onlinequelle
  • Gewicht: 1170

Über den Autor


Dr Frances Brassington, Senior Lecturer - Oxford Brookes UniversityDr Stephen Pettitt, Deputy Vice Chancellor - University of Luton

7 weitere Werke von Frances Brassington:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.