Produktbild
Leslie De Chernatony

From Brand Vision to Brand Evaluation

Ebook (PDF Format)

Seeing the world's biggest brands gain ground over the world's markets, you can't deny that the 25,000 students in the UK studying marketing will never understand their subject without knowing how branding works. This is THE key scholarly text in this crucial topic, an already hugely respected title and big seller in the field. It follows on from the introductory textbook Creating Powerful Brands, and comes highly illustrated with real examples of influential marketing campaigns. This is the book that will take students to the next level with the skills to develop and implement their own branding strategy.

CHF 59.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-43994-0
  • EAN: 9781136439940
  • Produktnummer: 13860785
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 392 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'605 KB
  • Auflage: 3. Auflage

5 weitere Werke von Leslie De Chernatony:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.