Produktbild
Thomas Frank

The Conquest of Cool: Business Culture, Counterculture, and the Rise of Hip Consumerism

Buch

Most people remember the youth counterculture of the 1960s, but Thomas Frank shows that another revolution shook American business during those boom years. He shows how the youthful revolutionaries were joined--and even anticipated--by such unlikely allies as the advertising industry and the men's clothing business. Halftones & tables.

CHF 25.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-226-26012-9
  • EAN: 9780226260129
  • Produktnummer: 9107903
  • Verlag: University Presses
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 322 S.
  • Masse: H23.2 cm x B15.4 cm x D2.4 cm 469 g
  • Gewicht: 469

75 weitere Werke von Thomas Frank:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.