Thomas Frank
The Conquest of Cool: Business Culture, Counterculture, and the Rise of Hip Consumerism
Buch
Most people remember the youth counterculture of the 1960s, but Thomas Frank shows that another revolution shook American business during those boom years. He shows how the youthful revolutionaries were joined--and even anticipated--by such unlikely allies as the advertising industry and the men's clothing business. Halftones & tables.
CHF 25.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-226-26012-9
- EAN: 9780226260129
- Produktnummer: 9107903
- Verlag: University Presses
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1998
- Seitenangabe: 322 S.
- Masse: H23.2 cm x B15.4 cm x D2.4 cm 469 g
- Gewicht: 469
75 weitere Werke von Thomas Frank:
Ebook (EPUB Format)
CHF 6.00
Ebook (EPUB Format)
CHF 29.00
Ebook (EPUB Format)
CHF 6.00
Ebook (PDF Format)
CHF 206.35
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.