Produktbild
Colin L. (Hrsg.) Campbell

The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World

Proceedings of the 2011 World Marketing Congress

Buch

This volume includes the full proceedings from the 2011 World Marketing Congress held in Reims, France with the theme The Customer is NOT Always Right? Marketing Orientations in a Dynamic Business World. The focus of the conference and the enclosed papers is on marketing thought and practices throughout the world. This volume resents papers on various topics including marketing management, marketing strategy, and consumer behavior. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Amon… Mehr

CHF 370.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-319-50006-5
  • EAN: 9783319500065
  • Produktnummer: 21715245
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 953 S.
  • Originaltitel: Proceedings of the 15th Biennial World Marketing Congress
  • Masse: H28.5 cm x B21.5 cm x D5.8 cm 2'608 g
  • Abbildungen: Book; 15 schwarz-weiße und 10 farbige Abbildungen, 10 farbige Tabellen, Bibliographie
  • Gewicht: 2608

5 weitere Werke von Colin L. (Hrsg.) Campbell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.