Produktbild
Kenneth S. (Hrsg.) Goodman

Whose Knowledge Counts in Government Literacy Policies?

Why Expertise Matters

Ebook (PDF Format)

Accountability, in the form of standardized test scores, is built into many government literacy policies, with severe consequences for schools and districts that fail to meet ever-increasing performance levels. The key question this book addresses is whose knowledge is considered in framing government literacy policies? The intent is to raise awareness of the degree to which expertise is being ignored on a worldwide level and pseudo-science is becoming the basis for literacy policies and laws. The authors, all leading researchers from the U.S., U.K., Scotland, France, and Germany, have a wide range of views but share in common a deep concern… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Calfee, Robert C. (Hrsg.) / Goodman, Yetta M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-09667-0
  • EAN: 9781135096670
  • Produktnummer: 16948662
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 237 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'290 KB
  • Abbildungen: 4 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Kenneth S. Goodman is Professor Emeritus, Language, Reading and Culture, University of Arizona, USA. Robert C. Calfee is Professor Emeritus, Stanford University School of Education, USA.Yetta M. Goodman is Regents Professor Emerita, Language, Reading and Culture, University of Arizona, USA.

8 weitere Werke von Kenneth S. (Hrsg.) Goodman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.