Produktbild
Charmine E. J. (Hrsg.) Hartel

Emotions and Service in the Digital Age

Buch

Research on Emotion in Organizations comprises chapters describing multidisciplinary research into affect, emotion, and mood in organizations at all levels of analysis, including within-person variation, individual differences, interpersonal exchanges, groups, and organizations.

CHF 135.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Zerbe, Wilfred J. (Hrsg.) / Ashkanasy, Neal M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-83909-260-2
  • EAN: 9781839092602
  • Produktnummer: 34401393
  • Verlag: Emerald Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 280 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 520 g
  • Gewicht: 520
  • Sonstiges: Professional & Vocational

12 weitere Werke von Charmine E. J. (Hrsg.) Hartel:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.