Emotions and Service in the Digital Age
Research on Emotion in Organizations comprises chapters describing multidisciplinary research into affect, emotion, and mood in organizations at all levels of analysis, including within-person variation, individual differences, interpersonal exchanges, groups, and organizations.
CHF 135.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Zerbe, Wilfred J. (Hrsg.) / Ashkanasy, Neal M. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-83909-260-2
- EAN: 9781839092602
- Produktnummer: 34401393
- Verlag: Emerald Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 280 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 520 g
- Gewicht: 520
- Sonstiges: Professional & Vocational
12 weitere Werke von Charmine E. J. (Hrsg.) Hartel:
Bewertungen
Anmelden