Produktbild
Elisa (Hrsg.) Bertino

Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets

Theory and Methods

Buch

This title discusses the emerging trends in defining, measuring, and operationalizing reputation as a new and essential component of the knowledge that is generated and consumed online. The book also proposes a future research agenda related to these issues-with the ultimate goal of shaping the next generation of theoretical and analytic strategies needed for understanding how knowledge markets are influenced by social interactions and reputations built around functional roles.Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets exposes issues that have not been satisfactorily dealt with in the current literature. In a broader sense… Mehr

CHF 153.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Matei, Sorin Adam (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-05466-7
  • EAN: 9783319054667
  • Produktnummer: 16583598
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 198 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.7 cm 489 g
  • Auflage: 2015
  • Abbildungen: Book; 1 schwarz-weiße und 15 farbige Abbildungen, Bibliographie
  • Gewicht: 489

93 weitere Werke von Elisa (Hrsg.) Bertino:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.