Produktbild
Elihu (Hrsg.) Katz

The End of Television?: Its Impact on the World (So Far)

Buch

That early stage of sharedness and scarcity gave way to the television of plenty, when satellite and cable and competition reigned, choice was suddenly expanded, and every room in the home had its own television set. And now television offers infinite choices where we can view what we like; when we like; where we like; on a variety of screens, telephones, and Web sites. Some researchers assert that television is not dead but has merely moved from a collectivist to an individualist phase. Throughout the drastic evolution of this media, thousands of studies have examined the short-term effects of television, such as the evaluation of persuasion… Mehr

CHF 70.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Scannell, Paddy (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4129-7851-4
  • EAN: 9781412978514
  • Produktnummer: 6414164
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 236 S.
  • Masse: H26.6 cm x B16.7 cm x D1.8 cm 544 g
  • Reihenbandnummer: 625
  • Gewicht: 544

5 weitere Werke von Elihu (Hrsg.) Katz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.