Produktbild
Peter S. H. Leeflang

Modeling Markets

Analyzing Marketing Phenomena and Improving Marketing Decision Making

Ebook (PDF Format)

This book is about how models can be developed to represent demand and supply on markets, where the emphasis is on demand models. Its primary focus is on models that can be used by managers to support marketing decisions. The market environment is changing rapidly and constantly. With the introduction of scanner equipment in retail outlets, the use of hand scan panels, and the data explosion caused by the Internet, the opportunity to obtain meaningful estimates of demand functions has vastly improved. Models that provide information about the sensitivity of market behavior to marketing activities such as advertising, pricing, promotions and d… Mehr

CHF 100.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Wieringa, Jaap E. / Bijmolt, T. H. A. / Pauwels, Koen H.
  • ISBN: 978-1-4939-2086-0
  • EAN: 9781493920860
  • Produktnummer: 17212749
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 408 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'822 KB
  • Auflage: 2015
  • Abbildungen: 42 schwarz-weiße und 1 farbige Abbildungen, 40 schwarz-weiße Tabellen, Bibliographie

9 weitere Werke von Peter S. H. Leeflang:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.