Produktbild
Nigel F. Piercy

Market-Led Strategic Change

Ebook (PDF Format)

The third edition of Market-Led Strategic Change builds on the massive success of the previous two editions, popular with lecturers and students alike, presenting an innovative approach to solving an old problem: making marketing happen! In his witty and direct style, Nigel Piercy has radically updated this seminal text, popular with managers, students, and lecturers alike, to take into account the most recent developments in the field. With a central focus on customer value and creative strategic thinking, he fully evaluates the impact of electronic business on marketing and sales strategy, and stresses the goal of totally integrated marketi… Mehr

CHF 71.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-37918-5
  • EAN: 9781136379185
  • Produktnummer: 13999542
  • Verlag: Taylor & Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 784 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 0 KB

17 weitere Werke von Nigel F. Piercy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.