Emerging Market Multinationals and Europe
Challenges and Strategies
Recently, there have been public concerns about the impact of emerging market multinationals. The expansion of China's multinationals to Europe and the Belt and Road Initiative is a prominent example that has kindled hope but also started to increase awareness of the long-term implications. Based on a systematic analysis of internationalization theories, the role of foreign direct investment and multinational companies combined with in-depth empirical research using case studies in Turkey, Russia, Latin America, Asia and Europe, this timely edited volume addresses opportunities and concerns related to this new trend. It also provides new insi…
Mehr
CHF 94.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Brennan, Louis (Hrsg.) / Breinbauer, Andreas (Hrsg.) / Jäger, Johannes (Hrsg.) / Nachbagauer, Andreas G. M. (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-030-31291-6
- EAN: 9783030312916
- Produktnummer: 33107899
- Verlag: Springer
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Plattform: PDF
- Masse: 4'700 KB
Über den Autor
112574778
10 weitere Werke von Andreas (Hrsg.) Nölke:
Bewertungen
Anmelden