David Meerman Scott
Cashing in with Content: How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn Browsers Into Buyers
Buch
Written by a Web marketing expert, Cashing In with Content interviews 20 of today's most innovative Web marketers and shares their secrets for using content to turn browsers into buyers. It also shows how to encourage repeat business and reveals how to unleash the amazing power of viral marketing.
CHF 34.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-910965-71-2
- EAN: 9780910965712
- Produktnummer: 1473920
- Verlag: Cyberage Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.4 cm x D1.4 cm 376 g
- Gewicht: 376
35 weitere Werke von David Meerman Scott:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.