Produktbild
Sarah (Hrsg.) Bowman

Public Relations and the Power of Creativity

Strategic Opportunities, Innovation and Critical Challenges

Buch

This volume demonstrates a range of possibilities for creative thinking about public relations management and collaboration in different settings and with different purposes. The chapters hint at opportunities, point towards innovation, and challenge our thinking about the power of creativity.

CHF 119.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Crookes, Adrian (Hrsg.) / Ihlen, Oyvind (Hrsg.) / Romenti, Stefania (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-78769-292-3
  • EAN: 9781787692923
  • Produktnummer: 27817011
  • Verlag: Emerald Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H17.1 cm x B39.0 cm x D1.6 cm 478 g
  • Gewicht: 478
  • Sonstiges: Professional & Vocational

4 weitere Werke von Sarah (Hrsg.) Bowman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.