Public Relations and the Power of Creativity
Strategic Opportunities, Innovation and Critical Challenges
This volume demonstrates a range of possibilities for creative thinking about public relations management and collaboration in different settings and with different purposes. The chapters hint at opportunities, point towards innovation, and challenge our thinking about the power of creativity.
CHF 119.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Crookes, Adrian (Hrsg.) / Ihlen, Oyvind (Hrsg.) / Romenti, Stefania (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-78769-292-3
- EAN: 9781787692923
- Produktnummer: 27817011
- Verlag: Emerald Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H17.1 cm x B39.0 cm x D1.6 cm 478 g
- Gewicht: 478
- Sonstiges: Professional & Vocational
4 weitere Werke von Sarah (Hrsg.) Bowman:
Bewertungen
Anmelden