Improving Learning by Widening Participation in Higher Education
Improving Learning by Widening Participation in Higher Education presents a strong and coherent rationale for improving learning for diverse students from a range of socio-economic, ethnic/racial and gender backgrounds within higher education, and for adults across the life course. Edited by Miriam David, the Associate Director of the ESRC's highly successful Teaching and Learning Research Programme, with contributions from the seven projects on Widening Participation in Higher Education (viz Gill Crozier and Diane Reay; Chris Hockings; Alison Fuller and Sue Heath; Anna Vignoles; Geoff Hayward and Hubert Ertl; Julian Williams and Pauline Davi…
Mehr
CHF 44.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Parry, Gareth (Hrsg.) / Reay, Diane (Hrsg.) / Vignoles, Anna (Hrsg.) / Williams, Julian (Hrsg.) / Bathmaker, Ann-Marie (Hrsg.) / Crozier, Gill (Hrsg.) / Davis, Pauline (Hrsg.) / Ertl, Hubert (Hrsg.) / Fuller, Alison (Hrsg.) / Hayward, Geoff (Hrsg.) / Heath, Sue (Hrsg.) / Hockings, Chris (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-135-28268-4
- EAN: 9781135282684
- Produktnummer: 18426582
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 288 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 1'919 KB
- Abbildungen: 24 schwarz-weiße Tabellen
Über den Autor
Miriam David is Professor of Sociology of Education and Associate Director (Higher Education) of the ESRC's Teaching and Learning Research Programme at the Institute of Education, University of London.
9 weitere Werke von Miriam (Hrsg.) David:
Bewertungen
Anmelden