Produktbild
José P. (Hrsg.) Aguiar-Moya

The Roles of Accelerated Pavement Testing in Pavement Sustainability

Engineering, Environment, and Economics

Buch

This compendium gathers the latest advances in the area of Accelerated Pavement Testing (APT), a means of testing full-scale pavement construction in an accelerated manner for structural deterioration in a very short term. Compiling novel research results presented at the 5th International Conference on Accelerated Pavement Testing, San Jose, Costa Rica, the volume serves as a timely and highly relevant resource for materials scientists and engineers interested in determining the performance of a pavement structure during its service life (10+ years) in a few weeks or months.Stands as the only collection focusing on the advancements of full s… Mehr

CHF 462.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Vargas-Nordcbeck, Adriana (Hrsg.) / Leiva-Villacorta, Fabricio (Hrsg.) / Loría-Salazar, Luis G. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-82665-3
  • EAN: 9783319826653
  • Produktnummer: 31960121
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 905 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 1'861 g
  • Auflage: Nachdr.
  • Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen, Tabellen, farbig
  • Gewicht: 1861
  • Sonstiges: Research

Über den Autor


José P. Aguiar-Moya, Ph.D. is Material and Pavements Research Coordinator at the Universidad de Costa Rica; Adriana Vargas-Nordcbeck, Ph.D. is a material and pavements researcher within the Universidad de Costa Rica; Fabricio Leiva-Villacorta, Ph.D. is a material and pavements researcher within the Universidad de Costa Rica; and Luis G Loría-Salazar, Ph.D. is Transportation Infrastructure Program Director within the Universidad de Costa Rica.

2 weitere Werke von José P. (Hrsg.) Aguiar-Moya:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.