Internet Strategy
The Road to Web Services Solutions
Concentrates on how to create, execute and evolve a customer-centric strategy of any Internet-based management strategy in order to provide valuable customer experiences. Presenting how enabling technologies are as important as ever, this book points out that there's a need to move to new levels in thinking and execution.
CHF 125.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Currie, Wendy
- ISBN: 978-1-59140-764-5
- EAN: 9781591407645
- Produktnummer: 23314138
- Verlag: IGI Global
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 250 S.
- Masse: H25.3 cm x B17.3 cm x D2.0 cm 603 g
- Abbildungen: illustrations
- Gewicht: 603
- Sonstiges: Professional & Vocational
2 weitere Werke von Matthew W. Guah:
Bewertungen
Anmelden