The Cambridge Handbook of Creativity and Personality Research
This Cambridge Handbook is the first book of its kind to explore how personality and behavior affects creativity. Contributors from around the globe present cutting-edge research about how personality traits and motives make creative behavior more likely.
CHF 215.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Reiter-Palmon, Roni (Hrsg.) / Kaufman, James C. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-107-10759-5
- EAN: 9781107107595
- Produktnummer: 22624393
- Verlag: Cambridge
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 436 S.
- Masse: H26.5 cm x B18.1 cm x D2.9 cm 962 g
- Gewicht: 962
4 weitere Werke von Gregory J. (Hrsg.) Feist:
Bewertungen
Anmelden