Produktbild
Malcolm McDonald

Marketing Value Metrics

A New Metrics Model to Measure Marketing Effectiveness

Ebook (EPUB Format)

This second edition of Marketing Accountability, now transformed to Marketing Value Metrics, introduces and guides readers through a metrics model developed at the renowned Cranfield School of Management that not only shows how marketing systematically contributes to shareholder value, but also provides a metrics-based framework for developing and implementing marketing strategies that are measurable and accountable. Malcolm McDonald, Stan Maklan and Peter Mouncey introduce strategic marketing planning and then describe in detail the key steps in the modelling process as well as the procedures for applying it in practice. Updated throughout,… Mehr

CHF 29.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Mouncey, Peter / Maklan, Stan
  • ISBN: 978-0-7494-6898-9
  • EAN: 9780749468989
  • Produktnummer: 23808697
  • Verlag: Kogan Page
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 328 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 5'723 KB
  • Auflage: 2. Auflage

Über den Autor


Malcolm McDonald, Peter Mouncey, Stan Maklan

51 weitere Werke von Malcolm McDonald:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.