Produktbild
Joshua S. (Hrsg.) Hanan

Communication and the Economy

History, Value and Agency

Buch

This collection brings together established and emerging scholars in communication studies to examine the relationship between communication and the economy in contemporary society. Providing context for ongoing debates in the field as well as opening new areas of research, the collection brings a sense of continuity and coherency to an area of study that, until recently, has received little commentary at the level of disciplinary objectives and commitments. Through concrete case studies and theoretically informed essays, the chapters explore a range of important disciplinary topics - from the rhetoric of economics to the role of language i… Mehr

CHF 180.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hayward, Mark (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4331-1959-0
  • EAN: 9781433119590
  • Produktnummer: 19038214
  • Verlag: Peter Lang
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 350 S.
  • Masse: H23.1 cm x B15.5 cm x D2.3 cm 640 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 640

Über den Autor


Joshua S. Hanan (PhD, University of Texas-Austin) is Assistant Professor in the Department of Communication Studies at the University of Denver. Mark Hayward (PhD, University of North Carolina-Chapel Hill) is Assistant Professor in the Department of Communication Studies at York University.

4 weitere Werke von Joshua S. (Hrsg.) Hanan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.