Produktbild
Richard (Hrsg.) Gunther

Voting in Old and New Democracies

Ebook (PDF Format)

Voting in Old and New Democracies examines voting behavior and its determinants based on 26 surveys from 18 countries on five continents between 1992 and 2008. It systematically analyzes the impact on voting choice of factors rooted in the currently dominant approaches to the study of electoral behavior, but adds to this analysis factors introduced or reintroduced into this field by the Comparative National Elections Project (CNEP)-socio-political values, and political communication through media, personal discussion, and organizational intermediaries. It demonstrates empirically that these long-neglected factors have significant political im… Mehr

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Beck, Paul A. (Hrsg.) / Magalhães, Pedro C. (Hrsg.) / Moreno, Alejandro (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-43047-6
  • EAN: 9781317430476
  • Produktnummer: 19571009
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 342 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'081 KB
  • Abbildungen: 34 schwarz-weiße Abbildungen, 34 schwarz-weiße Zeichnungen, 43 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Paul A. Beck is Professor Emeritus of Political Science at the Ohio State University. Richard Gunther is Professor Emeritus of Political Science at the Ohio State University. Pedro C. Magalhães is principal researcher at the Institute of Social Sciences of the University of Lisbon and scientific director of the Francisco Manuel dos Santos Foundation. Alejandro Moreno is Professor of Political Science at the Instituto Tecnológico Autónomo de México (ITAM), and Director of Public Opinion Research at Reforma newspaper, both in Mexico City.

17 weitere Werke von Richard (Hrsg.) Gunther:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.