Produktbild
Michelle Carvill

The Business of Being Social 2nd Edition

A Practical Guide to Harnessing the Power of Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube and Other Social Media Networks for All Businesses

Buch

2nd edition. A practical guide to harnessing the benefits of social media platforms for busy professionals. Completely revised and updated, with expanded sections on Pinterest, Instagram, What's App and others.

CHF 29.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Taylor, David
  • ISBN: 978-1-78059-145-2
  • EAN: 9781780591452
  • Produktnummer: 20562248
  • Verlag: Hodder & Stoughton
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H15.9 cm x B23.4 cm x D1.7 cm 496 g
  • Gewicht: 496
  • Sonstiges: General (US: Trade)

Über den Autor


Michelle Carvill is the director of Carvill Creative providing clients with marketing strategies including communication strategies and social media.

9 weitere Werke von Michelle Carvill:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.