Produktbild
Wolfgang (Hrsg.) Burr

Implementing International Services

A tailorable method for market assessment, modularization, and process transfer

Buch

The implementation of business-to-business services in international markets requires careful design and planning. The book introduces a tailorable method for the internationalization of services. Each component of the method addresses a typical challenge of the international implementation of services, such as the design and modularization of services for international markets, the choice of locations for service operations, and the transfer of services to new locations. Case studies in IT services, facility management services, and information services illustrate the practical application of the method. In-depth chapters discuss theoretical… Mehr

CHF 135.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Böhmann, Tilo (Hrsg.) / Herrmann, Thomas (Hrsg.) / Krcmar, Helmut (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-8349-1577-1
  • EAN: 9783834915771
  • Produktnummer: 4323953
  • Verlag: Gabler Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 464 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D2.8 cm 668 g
  • Auflage: 2012
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 668

Über den Autor


Prof. Dr. Tilo Böhmann, International Business School of Service Management/University of Hamburg, GermanyProf. Dr. Wolfgang Burr, University of Stuttgart, GermanyProf. Dr. Thomas Herrmann, Ruhr-Universität Bochum, GermanyProf. Dr. Helmut Krcmar, Technische Universität München, Germany

10 weitere Werke von Wolfgang (Hrsg.) Burr:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.