Produktbild
Georgina (Hrsg.) Barton

Literacy in the Arts

Retheorising Learning and Teaching

Buch

This book explores the many dialogues that exist between the arts and literacy. It shows how the arts are inherently multimodal and therefore interface regularly with literate practice in learning and teaching contexts. It asks the questions: What does literacy look like in the arts? And what does it mean to be arts literate? It explores what is important to know and do in the arts and also what literacies are engaged in, through the journey to becoming an artist. The arts for the purpose of this volume include five art forms: Dance, Drama, Media Arts, Music and Visual Arts. The book provides a more productive exploration of the arts-literacy… Mehr

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-319-04845-1
  • EAN: 9783319048451
  • Produktnummer: 16113100
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 293 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.2 cm 629 g
  • Auflage: 2014
  • Abbildungen: 11 schwarz-weiße und 40 farbige Abbildungen, 8 schwarz-weiße Tabellen, Bibliographie
  • Gewicht: 629

13 weitere Werke von Georgina (Hrsg.) Barton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.