Produktbild
Tullio Jappelli

The Economics of Consumption

Theory and Evidence

Buch

In The Economics of Consumption, Tullio Jappelli and Luigi Pistaferri provide a comprehensive examination of the most important developments in the field of consumption decisions and evaluate economic models against empirical evidence.

CHF 47.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pistaferri, Luigi
  • ISBN: 978-0-19-938315-3
  • EAN: 9780199383153
  • Produktnummer: 22186149
  • Verlag: Oxford Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 312 S.
  • Masse: H23.3 cm x B15.1 cm x D1.9 cm 516 g
  • Gewicht: 516

Über den Autor


Tullio Jappelli is Professor of Economics and Chairman of the Department of Economics and Statistics at the University of Naples Federico II, a Research Fellow of the Center for Economics and Finance (CSEF) and of CEPR.Luigi Pistaferri is a Professor of Economics at Stanford University, a Research Fellow of NBER, CEPR, the Ralph Landau Senior Fellow at the Stanford Institute of Economics and Policy Research (SIEPR), and one of the co-editors of the American Economic Review.

7 weitere Werke von Tullio Jappelli:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.