Marketing in a Nutshell: Key Concepts for Non-Specialists
Marketing in a nutshell is an easy-to-use quick reference source for non-marketing specialists. Designed as a dip-in guide, this accessible book will be invaluable to general managers, non-qualified marketers and students taking a module in marketing alongside their other studies. Marketing in a nutshell makes the authors' marketing know-how and expert insights accessible to all.
CHF 52.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: McDonald, Malcolm
- ISBN: 978-0-7506-8133-9
- EAN: 9780750681339
- Produktnummer: 2615786
- Verlag: Butterworth Heinemann
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 294 S.
- Masse: H22.2 cm x B15.9 cm x D1.8 cm 463 g
- Gewicht: 463
1 weiteres Werk von Mike Meldrum:
Bewertungen
Anmelden