John A. Davis
The Olympic Games Effect: How Sports Marketing Builds Strong Brands
Buch
Deals with marketing at the Olympics, the attraction and the rewards. Useful in preparing for the 2012 London Olympics, this edition offers sports marketing and branding insights into the promotion of the Games themselves, and their unique attraction for corporations in particular. It also traces the history of the Olympics back to 776 BC.
CHF 50.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-1-118-17168-4
- EAN: 9781118171684
- Produktnummer: 19309925
- Verlag: Wiley
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 398 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.4 cm x D3.5 cm 552 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 552
30 weitere Werke von John A. Davis:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.