Produktbild
David Holmes

Communication Theory

Media, Technology and Society

Buch

`This is a very clear and concise summary of media studies, present and future. There is no other book that can both be used as a teaching tool and can help scholars organize their thinking about new media as this book can' - Steve Jones, University of ChicagoThis book offers an introduction to communication theory that is appropriate to our post-broadcast, interactive, media environment. The author contrasts the `first media age' of broadcast with the `second media age' of interactivity. Communication Theory argues that the different kinds of communication dynamics found in cyberspace demand a reassessment of the methodologies used to explor… Mehr

CHF 55.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7619-7070-5
  • EAN: 9780761970705
  • Produktnummer: 1478764
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H16.6 cm x B23.4 cm x D1.5 cm 426 g
  • Gewicht: 426
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Über den Autor


David Holmes is a Lecturer in Communications and Media, Monash University

100 weitere Werke von David Holmes:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.