Advances in Semantic Media Adaptation and Personalization, Volume 2
The emergence of content- and context-aware search engines, which not only personalize searching and delivery but also the content, has caused the emergence of new infrastructures capable of end-to-end ubiquitous transmission of personalized multimedia content to any device on any network at any time. Personalizing and adapting content requires pro
CHF 56.75
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Mylonas, Phivos (Hrsg.) / Wallace, Manolis (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4200-7665-3
- EAN: 9781420076653
- Produktnummer: 32395852
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 456 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 14'086 KB
- Auflage: 2. Auflage
8 weitere Werke von Marios C. (Hrsg.) Angelides:
Bewertungen
Anmelden