Produktbild
Paul du Gay

Consumption and Identity at Work

Buch

The realms of consumption have typically been seen to be distinct from those of work and production. This book examines how contemporary rhetorics and discourses of organizational change are breaking down such distinctions - with significant implications for the construction of subjectivities and identities at work.In particular, Paul du Gay shows how the capacities and predispositions required of consumers and those required of employees are increasingly difficult to distinguish. Both consumers and employees are represented as autonomous, responsible, calculating individuals. They are constituted as such in the language of consumer cultures… Mehr

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8039-7927-7
  • EAN: 9780803979277
  • Produktnummer: 7238306
  • Verlag: Sage Publications UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1995
  • Seitenangabe: 220 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.6 cm 501 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 501

Über den Autor


Paul du Gay is a Senior Lecturer in Sociology at The Open University

34 weitere Werke von Paul du Gay:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.