Produktbild
Henry (Hrsg.) Chesbrough

Open Innovation: Researching a New Paradigm

Buch

This collection investigates the phenomenon of Open Innovation,, in which firms draw on research and development that may lie outside their own boundaries. The book's contributors link the practice of innovation to the established body of innovation rsearch, showing what's new and what's familiar in the process. Looking in depth at a process recently adopted by such leading firms as Intel and Cisco, this book will lead the intellectual debate in an increasingly important area.

CHF 239.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Vanhaverbeke, Wim (Hrsg.) / West, Joel (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-19-929072-7
  • EAN: 9780199290727
  • Produktnummer: 22402665
  • Verlag: OXFORD UNIV PR
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 392 S.
  • Masse: H23.7 cm x B16.1 cm x D2.7 cm 721 g
  • Gewicht: 721

3 weitere Werke von Henry (Hrsg.) Chesbrough:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.