Produktbild
Catherine Compton-Lilly

Making Sense of Literacy Scholarship

Approaches to Synthesizing Literacy Research

Ebook (PDF Format)

This book is a roadmap to the key decisions, processes, and procedures to use when synthesizing qualitative literacy research. Covering the major types of syntheses-including the dissertation literature review, traditional literature review, integrative literature review, meta-synthesis, and meta-ethnography-Compton-Lilly, Rogers, and Ellison offer techniques and frameworks to use when making sense of a large body of scholarship.Addressing the standard and untraditional forms a research synthesis can take, the authors provide clear and practical examples of synthesis designs and techniques, and consider how epistemological, ontological, and e… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Rogers, Rebecca / Lewis Ellison, Tisha
  • ISBN: 978-1-00-038855-8
  • EAN: 9781000388558
  • Produktnummer: 35450950
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Plattform: PDF
  • Abbildungen: 14 schwarz-weiße Abbildungen, 10 schwarz-weiße Fotos, 4 schwarz-weiße Zeichnungen, 39 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Catherine Compton-Lilly is the John C. Hungerpiller Professor in the College of Education at the University of South Carolina, USA.Rebecca Rogers is a Curators' Distinguished Research Professor in the College of Education at University of Missouri-St. Louis, USA.Tisha Lewis Ellison is Associate Professor of Language and Literacy Education at University of Georgia, USA.

24 weitere Werke von Catherine Compton-Lilly:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.