Produktbild
Anitabh Pandey

Multi Dimensional Approach to Brand Building - A Conceptual Model for Indian Retailers

Geheftet

Research Paper (postgraduate) from the year 2008 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: A, , course: Conference, 19 entries in the bibliography, language: English, abstract: Indian Retail Scenario: Organized retailing has exponentially emerged to contribute to the growth of Indian retail sector. It constitutes 3% of the total retail market and expected to grow at a rate of 42% in 2008. According to estimates provided by Technopak, organized retail in India is expected to receive investments of $25 billion, taking the size of modern retail to $75 billion by 2011. These investments imply that shar… Mehr

CHF 11.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Tripathi, Vibhuti
  • ISBN: 978-3-640-19191-8
  • EAN: 9783640191918
  • Produktnummer: 4168343
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 20 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.1 cm 44 g
  • Auflage: 1. Auflage.
  • Gewicht: 44

1 weiteres Werk von Anitabh Pandey:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.