Produktbild
W. (Hrsg.) Green

Human Factors in Product Design

Current Practice and Future Trends

Ebook (PDF Format)

Manufacturers are becoming more aware of human factors in product design as a major competitive issue. In many product areas, manufacturers have reached a technology ceiling, which simply means that it is increasingly difficult to get ahead of the competition in terms of, for example, functionality, technical reliability or manufacturing costs. As

CHF 71.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Jordan, Patrick W. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4987-0209-6
  • EAN: 9781498702096
  • Produktnummer: 32479580
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 259 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 51'518 KB

2 weitere Werke von W. (Hrsg.) Green:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.