Mediated Politics in Two Cultures
Presidential Campaigning in the United States and France
A comparative study of the political communication processes in the United States and France which brings together researchers from both countries to examine differences and similarities between the media's involvement in each nation's 1988 presidential election campaign.
CHF 115.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Kaid, Lynda Lee (Hrsg.) / Sanders, Keith R. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-275-93595-5
- EAN: 9780275935955
- Produktnummer: 1736211
- Verlag: Praeger
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1991
- Seitenangabe: 318 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.1 cm 645 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 645
Bewertungen
Anmelden