Produktbild
Kaye Sung Chon

Recent Advances in Tourism Marketing Research

Ebook (PDF Format)

In order to respond to the dynamic changes taking place in the competitive world of tourism, marketing programs need to be constantly adjusted and updated to take account of new market research. Recent Advances in Tourism Marketing Research offers tourism marketers an excellent basis for developing and evaluating their marketing efforts. The book explores exciting new approaches to conducting tourism marketing research and presents applications which will help you develop and implement new tourism marketing strategies in your business.Chapters in Recent Advances in Tourism Marketing Research reflect the recent explosion of high quality touris… Mehr

CHF 25.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Uysal, Muzaffer / Fesenmaier, Daniel / O'Leary, Joseph
  • ISBN: 978-1-135-90902-4
  • EAN: 9781135909024
  • Produktnummer: 17041429
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 294 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'245 KB

44 weitere Werke von Kaye Sung Chon:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.