Produktbild
Robert L. (Hrsg.) King

Minority Marketing: Issues and Prospects

Proceedings of the 1987 Minority Marketing Congress

Buch

?This volume includes the full proceedings from the 1987 Minority Marketing Congress held in Greensboro, North Carolina under the theme Minority Marketing: Issues and Prospects. It provides a variety of quality research in the field of minority marketing in order to assimilate and enhance knowledge of marketing practices for minority enterprises. It includes papers on various topics in minority marketing including advertising, promotion and consumer behavior. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory,… Mehr

CHF 115.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-319-38693-5
  • EAN: 9783319386935
  • Produktnummer: 21724256
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 180 S.
  • Masse: H27.9 cm x B21.0 cm x D0.9 cm 455 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2015
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 455

8 weitere Werke von Robert L. (Hrsg.) King:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.