Produktbild
Stephan (Hrsg.) Henneberg

The Idea of Political Marketing

Buch

O'Shaughnessy, Henneberg, and their contributors examine how the theory and practice of marketing has been and can be applied to politics. Particular attention was paid to the theory of political marketing, with conceptual definitions developed to better facilitate communication between marketing professionals and political science researchers.

CHF 115.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: O'Shaughnessy, Nicholas (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-275-97595-1
  • EAN: 9780275975951
  • Produktnummer: 1504759
  • Verlag: Praeger
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 282 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.9 cm 592 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 592

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.