Produktbild
Kelly L. (Hrsg.) Heider

Service Learning as Pedagogy in Early Childhood Education

Theory, Research, and Practice

Ebook (PDF Format)

This book presents the most recent theory, research, and practice on service learning as it relates to early childhood education. It describes several service learning programs, many of which were developed to better prepare pre-service teachers for the challenges they face in today's early childhood classrooms, including class size, ever-changing technology, diversity, high-stakes testing, parental involvement (or the lack thereof), and shrinking budgets. The book shares stories of positive outcomes from pre-service teachers who, having participated in service-learning programs, report a shift in their attitudes and beliefs includin… Mehr

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-319-42430-9
  • EAN: 9783319424309
  • Produktnummer: 21269282
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 236 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'850 KB
  • Auflage: 1st ed. 2017
  • Abbildungen: 34 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
  • Reihenbandnummer: 11

5 weitere Werke von Kelly L. (Hrsg.) Heider:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.