Produktbild
Charles R. (Hrsg.) Scoggins

Gastrointestinal Stromal Tumors

Bench to Bedside

Buch

This textbook provides a comprehensive, state of the art review of this field, and will serve as a valuable resource for clinicians, surgeons and researchers with an interest in GIST. The book  reviews new data about risk factors for the disease, profiles the new staging system for GIST, highlights our current understanding of genetic mutations that lead to GIST, and provides new perspectives about imaging of GIST tumors. For localized disease, a greater appreciation of organ-sparing approaches and the importance of preservation of gastrointestinal function is discussed in detail, and advances in surgical techniques are highlighted, including… Mehr

CHF 150.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Raut, Chandrajit P. (Hrsg.) / Mullen, John T. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-82623-3
  • EAN: 9783319826233
  • Produktnummer: 31960107
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 243 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 535 g
  • Auflage: Nachdr.
  • Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen, Tabellen, farbig
  • Gewicht: 535
  • Sonstiges: Professional/practitioner

Über den Autor


Charles R. Scoggins, University of Louisville, School of Medicine, 315 E. Broadway, Suite 303, 40202 Louisville, KY, USA, e-mail: charles.scoggins@louisville.eduChandrajit P. Raut, Brigham & Women's Hospital, Dana-Farber Cancer Institute, Harvard Medical School, Department of Surgery, 75 Francis St., Boston, MA, USA, 02115 e-mail: craut@bwh.harvard.eduJohn T. Mullen, Division of Surgical Oncology, Massachusetts General Hospital, Harvard Medical School, 55 Fruit Street, Yawkey 7B, Boston, MA  02114, E-mail:  jmullen@mgh.harvard.edu

3 weitere Werke von Charles R. (Hrsg.) Scoggins:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.