Produktbild
Frances Brassington

Essentials of Marketing

Ebook (PDF Format)

Like Brassington's Principles of Marketing, this 'essentials' text brings together theory and practice. It covers a wide range of applications, industries and markets, exploring the way marketers must respond to those situations that demand an innovative response. Written in a lively style with great design, Essentials of Marketing is a concise, no-nonsense book, designed to contain all the essential information that students need to understand when taking a short introductory course in Marketing.Please note that the product you are purchasing does not include MyMarketingLab. MyMarketingLabJoin over 11 million students benefiting from Pearson… Mehr

CHF 47.70

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Pettitt, Stephen
  • ISBN: 978-0-273-72813-9
  • EAN: 9780273728139
  • Produktnummer: 31732102
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 624 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 13'748 KB
  • Auflage: 3. Auflage

Über den Autor


Dr Frances Brassington, Senior Lecturer - Oxford Brookes UniversityDr Stephen Pettitt, Deputy Vice Chancellor - University of Luton

7 weitere Werke von Frances Brassington:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.