Identity, Ideology and the Future of Jerusalem
Using recalled personal history to examine the crucial place that Jerusalem has occupied in the identity and ideology core of fourteen key Palestinian and Jewish/Israeli leaders in the Arab-Zionist impasse, this fascinating study explores the roles of identity and ideology in preventing or promoting a resolution between Israel and the Palestinians.
CHF 127.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-4039-7424-2
- EAN: 9781403974242
- Produktnummer: 2873168
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 244 S.
- Masse: H21.7 cm x B14.7 cm x D2.0 cm 399 g
- Auflage: 2006
- Gewicht: 399
Über den Autor
DAVID HULME is President of Vision Media Productions (VMP), based in Pasadena, California, USA.
6 weitere Werke von D. Hulme:
Bewertungen
Anmelden