Produktbild
Tom (Hrsg.) Loveless

The Great Curriculum Debate: How Should We Teach Reading and Math?

Buch

In the 1990s, progressives and traditionalists among American educators squared off in a dispute over reading and mathematics. Arguments over how best to teach these two subjects is detailed in The Great Curriculum Debate: How Should We Teach Reading and Math? Although the authors disagree on many of the most important aspects of learning, they agree on one point: the school curriculum matters.

CHF 33.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8157-5309-4
  • EAN: 9780815753094
  • Produktnummer: 22237062
  • Verlag: Brookings Inst
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 328 S.
  • Masse: H23.0 cm x B15.2 cm x D2.4 cm 499 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 499

Über den Autor


Tom Loveless is director of the Brown Center on Education Policy and senior fellow in the Governance Studies program at the Brookings Institution. He is the author of the annual Brown Center Reports on American Education.

11 weitere Werke von Tom (Hrsg.) Loveless:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.